Aktualne informacije za kupce o radnom vremenu Volkswagen servisa

Kako bismo Vam osigurali mobilnost, mnogi su Volkswagen ovlašteni servisi diljem Hrvatske otvoreni ili imaju organizirano dežurstvo u servisu za hitne slučajeve.

Zdravlje naših kupaca i zaposlenika nam je visoki prioritet te sukladno naputku stožera civilne zaštite primjenjujemo posebne mjere zaštite kod zaprimanja i isporuke vozila. Prije prijema vozila u servis, potrebna je prethodna najava putem telefona, e-maila ili digitalnog obrasca za dobivanje točnog termina dolaska u naše servisne radionice.

U nastavku se nalazi lista naših ovlaštenih Volkswagen servisnih partnera, kontakt podaci (telefon i e-mail), kao i status i radno vrijeme.

Najčešća pitanja i odgovori

vezana za ograničenja uzrokovana korona virusom

Najčešća pitanja i odgovore vezano za ograničenja uzrokovana korona virusom možete pronaći ispod:

Imam reklamaciju i ne mogu je dati otkloniti uslijed ograničenja uzrokovanih korona virusom. Jamstvo ili produženo jamstvo mi uskoro ističe. Što da radim?

Za zaštitu Vaših prava je važno da se reklamacija dokumentira unutar jamstvenog roka ili roka produženog jamstva.

U tu svrhu potrebno je poduzeti sljedeće

Obratite se jednom od dolje navedenih servisa u Vašoj blizini te ga zamolite da zaprimi i po mogućnosti otkloni Vašu reklamaciju.
 

U slučaju da Vaš ovlašteni ŠKODA servis ne može zaprimiti vozilo ili ne možete doći zbog ograničenja kretanja, Vaša reklamacija će biti dokumentirana u jamstvenom roku ili u roku produženog jamstva. Na ovaj način zadržavate pravo na otklanjanje reklamacije sukladnom jamstvenom listu ili listu produženog jamstva i nakon isteka roka. Pri tome će Vas ovlašteni ŠKODA servis savjetovati da li je Vaše vozilo i nadalje sigurno za korištenje i da li navedena reklamacija može utjecati na daljnja oštećenja na vozilu
 

Ako Vaše vozilo nije mobilno ili ako prema uputama proizvođača nije dozvoljen nastavak vožnje, molimo Vas da kontaktirate naš centar mobilnog jamstva na telefonski broj 0800 1987 koji će organizirati zbrinjavanje vozila

Ne mogu se pridržavati svog termina za servis uslijed ograničenja uzrokovanih korona virusom. Što to znači?

Molimo da se obratite jednom od dolje navedenih ovlaštenih ŠKODA servisa u Vašoj blizini i zatražite savjet.

Za vozila kojima mobilno jamstvo ističe ili trenutno uslijed aktualne situacije ne mogu provesti inspekcijski servis koji je preduvjet za produljenje mobilnog jamstva, rok se automatski produžuje do ponovne normalizacije situacije.

Za sve ostale upite možete kontaktirati naš centar za skrb o kupcima na telefon 01/6269-027 ili na e-mail adresu  

skrbokupcu@porschecroatia.hr 

od ponedjeljka do četvrtka u vremenu od 8:00 do 16:30, a petkom u vremenu od 8:00 do 14:00.